aminkan doa saya ^^

2012: FINISHED MY MASTER BY MAY 2012

Sunday 10 March 2013

tentang bulan iii

setelah drama-drama sebelum perjumpaan.. akhirnya..pukul 8.30 MALAM.. finally we met! after so long of no news.. saya yang tenang tiba2 dilanda kecuakan.. keluar MALAM dengan SUAMI ORANG tanpa PENGETAHUAN ISTERINYA... apakah yang sedang saya lakukan ini...

tapi hati jahat saya berbisik.. bukan saya yang memulakan.. dia yang mengajak.. maka saya teruskan perjalanan ini.. huhuhu

 memakai baju warna kegemaran saya..memandu kereta dengan warna impian saya...dia masih sama.. tak banyak yang berubah..yang berubah hanyalah rasa.. rupanya banyak sisinya selama ini yang tak saya sedar.. tak pernah saya tahu, kami punya warna kegemaran yang sama... citarasa yang hampir sama.. tapi semalam juga saya mula terpandang titik-titik perbezaan antara kami..

perjumpaan itu biasa-biasa sahaja.. kami lebih banyak memfokus kepada anaknya.. saya juga tidak berani untuk terlebih tanya..bimbang akan terjentik rasa.. tercalar luka.. 

usai perjumpaan... saya hanya doakan semoga dia bahagia dengan keluarganya..sampai bila-bila.. tanpa perlu ada saya lagi dalam cerita hidupnya...

mungkin apa yang perlu dalam sebuah perpisahan adalah kerelaan untuk melepaskan.. hati yang jujur untuk menerima semua takdir tuhan.. saya tahu this is easier said than done.. tapi percayalah.. rembeskanlah semua air matamu.. ambillah berapa lama masa yang kamu perlu untuk melupakan... jangan berhenti berdoa semoga Dia membuka hati kamu untuk memaafkan dan menerima.. insya Allah..walaupun saya tak tahu berapa lama masa yang akan kamu ambil, tapi percayalah... kemaafan itu sangat berharga! :')

No comments:

Post a Comment