aminkan doa saya ^^

2012: FINISHED MY MASTER BY MAY 2012

Tuesday 19 March 2013

mari belajar v.1 :P

sebab tadi rasa bodoh gila nak buat histogram pakai excel, pastu tetiba tingggg!!! mudahnya :P hehehe..
meh sini nak share (walaupon orang lain da lama tau :P hahahhaa)

meh sini nak share macamana nak buat histogram dengan standard deviation/standard error kalau kat dalam excel...

kalau dalam keadaan biasa, kita tak kan nampak ikon

sebelum anda melakukan seperti perkara yang akan diberitahu kemudian :P hehehe

cuba bukak excel anda jika tidak mempercayai saya! :P hahahahaa...

tapi..
selepas anda mengikut langkah-langkah ini :), sonang baii tuuuu... main klik2 sajoooooo... :)

ok..saya tau semua ni senang jee...tapi sebab saya nyanyuk sebab tu upload kat sini, senang nak refer balik kalau saya lupa lagi :P

errrrr.. tapi masalahnyaaa...
lepas dapat graf ni, saya tak tau dah amenda nak conclude..ada sapa2 boleh bantu? *insert muka-comel-here :P hahhahaa*


No comments:

Post a Comment