aminkan doa saya ^^

2012: FINISHED MY MASTER BY MAY 2012

Saturday 9 March 2013

tentang bulan i

after sooo many years....
selepas saya membersihkan hati saya
berjaya melupakan semua kisah lalu
berjaya memujuk hati "dia sudah temui bahagia"
merelakan dan meredhakan semuanya

saya kira hari ini adalah
hadiah hari lahir terbaik untuk kami...

yes...
we met
with his son also :P hahaha

tak tau dari mana saya dapat kekuatan ini
mungkin apa yang perlu adalah
bukakan hati untuk melepaskan
dan memberi peluang kepada diri sendiri untuk mencari bahagia..

yang kedua itu masih belum mampu
tapi syukurlah
diberi kekuatan untuk melepaskan..

ya sudahlah..
kalau saya ada mood
nanti saya ceritakan
pertemuan saya
dengan bulan yang pernah menjadi pujaan saya
bertahun lamanya
sampaikan semua yang datang
dibandingkan dengan dia
sedangkan dia
sudah lama bahagia

p/s: sesiapa yang mengikuti blog lama saya pasti tahu benar..betapa besar harapan saya pada bulan..mungkin blog lama ditakdirkan hilang begitu sahaja tanpa sempat saya simpan semuanya..kerana Dia mahu saya melupakan semuanya...tapi hanya hati saya y degil..my bad..

2 comments:

  1. takpe lah yang....bulan ni ada 12.. hilang bulan feb, masih ada bulan mac, april, mei, jun dll yang mungkin lebih sesuai dengan awak...just keep praying and HE knows the best for u.... =)

    ReplyDelete
  2. ceehhhh... :P hahhaaa...tp bulan y mengelilingi bumi ni ad 1 jee...gano tuuuu? huhuhu..kena pindah planet lain agaknya :P hehee

    ReplyDelete