aminkan doa saya ^^

2012: FINISHED MY MASTER BY MAY 2012

Wednesday, 11 April 2012

memang dah xde keje sgt ke? =b

video
oohh... ni video dalam tren dari perlis ke kl ari tu...

see.... dekat je kepala saya dengan bumbung tren kan? -_-"

pujuk diri


video
sumber: tiub-awak

memilih??

nak denial mcm mana lagi...
dah tuhan pon memang bagi kuasa untuk memilih..
of kos akan pilih..
nak tak nak...
tak sikit, banyak..
memang kena pilih..


sebab kau dah jumpa dulu..
tak payah la nak cakap kat orang
"awak tu memilih sgt"
in the first place...
sebelum kau dengan dia pon..
kau pilih jugak dari ramai2 kan?

bezanya..
kau jumpa pilihan kau lagi awal dari aku...
tak pulak aku persoalkan
kau yang jumpa pilihan lambat dari kawan2 yang lain..
kan?


p/s: cepat atau lambat tak mendifinisikan kebahagiaan kita... tak guna bermegah dengan cepatnya jumpa tapi derita di tengah jalan.. lebih elok terlambat SEDIKIT tapi bahagia sampai hujung nyawa.... kan? 

Friday, 6 April 2012

sapa lagi makhluk yang boleh bikin gua panas

telefon juz nk tny..
"da mkn ke belom?"
"sehat ke?"
"da makan nasik ke ari ni?"
"bila nak balik kampung?"
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.




sooo childish!


AND I REALLY MEAN IT!!!






tolong ingat ye.. saya bukan budak darjah 2 yang dulu tu lagi.. begitu senang nak digula-gulakan.. kau ilang dalam idop aku setengah taun, lepas tu muncul nak tanya soalan-soalan macam tu.. memang kena la.
" sorry.. saya tengah busy.. babaii" .... padahall.. baru tengah bersiap-siap je =b please grow up la man... kau bukan nak ngorat budak umur 17 taun pon... mak cik  si gojes (hahhaa) umo DUA PULUH TUJUH TAHUN kotttt....  tukar la strategi tu sikit.. ciitt!!!!!!!!!!

Thursday, 5 April 2012

tenang itu tempatnya dalam hati

x guna nak berlari dari masalah..
tapi..
memang aku sedang menyorok dari masalah -_-"


video






sumber: tiub-awak

insaf kejap.. tp still.. arini n ari2 sebelum ni dalam minggu ni... masih dok dalam kepompong sendiri -_-" huhuhuu

Tuesday, 3 April 2012

tak pernah sampai

ini....




dan ini...

serta tafsir saya yang ada pasangannya... xpernah sampai kepada orang yang dialamatkan.... terkilan... kemana ia tiba? siapa yang telah menerimanya? kenapa tak dikembalikan kepada alamat yang tertera?



tapi.. disebabkan telah diniatkan sebelum bertindak.."inilah usahaku yang terakhir.andai dia jodohku, maka selepas ini mudahkanlah.. tapi andai dia bukan jodohku, maka jauhkanlah aku dari dia"


sungguh.. telah lama DIA berkata-kata.. cuma aku yang masih berpura-pura.. dia sedang bahagia.. lepaskan dia...



mode: POST menstrual syndrom paling saya tak gemar... syuh3... saya ada banyak kerja nak diselesaikan.. cukuplah dengan remeh temeh dunia ini... persoalan DI SANA yang perlu saya jawab seandainya tugasan di sini tak saya selesaikan..

Monday, 2 April 2012

DIA sedang menguji keikhlasan aku

sungguh!!!
tak tipu!!!!




tidak akan terlepas seseorang yang dicintai tuhannya daripada dugaan...




aku khilaf...ampunkan aku, tuhan ='(