aminkan doa saya ^^

2012: FINISHED MY MASTER BY MAY 2012

Friday 6 April 2012

sapa lagi makhluk yang boleh bikin gua panas

telefon juz nk tny..
"da mkn ke belom?"
"sehat ke?"
"da makan nasik ke ari ni?"
"bila nak balik kampung?"
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.




sooo childish!


AND I REALLY MEAN IT!!!






tolong ingat ye.. saya bukan budak darjah 2 yang dulu tu lagi.. begitu senang nak digula-gulakan.. kau ilang dalam idop aku setengah taun, lepas tu muncul nak tanya soalan-soalan macam tu.. memang kena la.
" sorry.. saya tengah busy.. babaii" .... padahall.. baru tengah bersiap-siap je =b please grow up la man... kau bukan nak ngorat budak umur 17 taun pon... mak cik  si gojes (hahhaa) umo DUA PULUH TUJUH TAHUN kotttt....  tukar la strategi tu sikit.. ciitt!!!!!!!!!!

2 comments:

  1. wah2..saper bikin kwn gua panas di hari jumaat ni???hiihii..adakah lelaki "N" itu???

    ReplyDelete
  2. sorry yang.. br prase ad komen =b hehee.. sape lagi yang.. menyampahnya.. huhuhu

    ReplyDelete