aminkan doa saya ^^

2012: FINISHED MY MASTER BY MAY 2012

Tuesday 3 April 2012

tak pernah sampai

ini....




dan ini...

serta tafsir saya yang ada pasangannya... xpernah sampai kepada orang yang dialamatkan.... terkilan... kemana ia tiba? siapa yang telah menerimanya? kenapa tak dikembalikan kepada alamat yang tertera?



tapi.. disebabkan telah diniatkan sebelum bertindak.."inilah usahaku yang terakhir.andai dia jodohku, maka selepas ini mudahkanlah.. tapi andai dia bukan jodohku, maka jauhkanlah aku dari dia"


sungguh.. telah lama DIA berkata-kata.. cuma aku yang masih berpura-pura.. dia sedang bahagia.. lepaskan dia...



mode: POST menstrual syndrom paling saya tak gemar... syuh3... saya ada banyak kerja nak diselesaikan.. cukuplah dengan remeh temeh dunia ini... persoalan DI SANA yang perlu saya jawab seandainya tugasan di sini tak saya selesaikan..

2 comments:

  1. walaupun pasrah itu menyerah..tapi kadang2 kita perlu pasrah bila telah tiba waktunya...Sabar yang..pasti ada yang lebih baik untuk mu di luar sana...Pasti satu hari akan ada Mr.Right yang datang dengan kuda untuk membawa cinderella jauh dari kesunyian...hiihii...

    ReplyDelete
  2. sob3... mungkin saya y masih denial.. atau pon mgkin sebab mr right tu xmuncul2 lagi... 2 y xleh trima kenyataan tu..huhuhu

    ReplyDelete