aminkan doa saya ^^

2012: FINISHED MY MASTER BY MAY 2012

Tuesday 12 February 2013

kerja gila

well... regarding this and this... maka benarlah manusia itu tidak akan mengetahui akan masa depannya walau sesaat yang ke depan...

cite dia mcm ni, ari satu ari tu... dari pagi lagi memang dah tak tau nak buat apa sebab contractor janji nak datang dalam kol 2.30-3.00...knowing him..hmmmmm...kol 3 la baru aku gerak g opis... sekali tengok BARANG-BARANG dia dah ada..so, "oohhh... dia da datang ke...fineee" :) make it short, dia cakap dia tak keje ari ahad and isnin nanti... aku pon apa lagi..terus kol member tanya selamat tak NAK LALU GRIK KOL 5 PETANG.... mind u.. aku TAK PENAH DRIVE KAT GRIK + SORANG-SORANG + AKU TAK NAMPAK NAK DRIVE MALAM... 

aku teruskan perjalanan dengan kepala ting tong dan perasaan yang was-was... aku ikut je tayar kereta aku bergolek... (sampai tak perasan tak on radio langsung dalam setengah jam tuuuu... punyalah ting tong bak annnggggg -___-" )...

tayar terus bergolek dan aku masih was-was lagi nak teruskan perjalanan ni.. padang serai [checked!] --> kuala ketil [cheked!] --> baling [checked!] --> "betul ke nak balik kg ni ? " -___-" --> grik [checked!] --> tasik banding [checked!] .. ok.. time kat tasik banding ni papa called and only at this time I CONFIRM THAT I'M GOING HOME.... gila tak gila punya kerja.. dari tasik banding nak balik umah tu tinggal DUA JAM je lagi minah oiiiii.... -___-" ( ko ingat kau larat ke nak pusing balik kalau tak jadi balik? -___-" da kol 8.00 MALAM dah ni...huhuhuu )

sepanjang perjalanan memang aku rasaaaa sangatttt... memang hanya ada aku dan tuhan sahaja.. tawakkal yang sepenuhnya.. sepanjang jalan yang gelap dan berliku tuu.. hanya ada aku, tuhan dan mr.dee yang tak bernyawa tu je.. kalau apa-apa jadi...memang sia-sia idop aku selama ni.. memang aku berserah sepenuhnya pada allah...


alhamdulillahhhh... sepertimana aku percaya pada tuhan, selama itulah aku rasa tuhan jaga aku sepanjang perjalanan tu..

and know what? rupanya tuhan atur perjalanan aku hari tu untuk aku balik dan pujuk mama untuk masuk wad :'( sedihhh.. tapi aku redha.... tuhan dah susun cantikk.. baru aku faham sebab aku dok menangis sepanjang perjalanan pegi ofis seminggu dua  ni.. huhuhuu...

kalau aku rajin nanti aku cerita pasal mama.. kalau ye... kalau tak, memang nan hadoooo :b hehe

No comments:

Post a Comment