aminkan doa saya ^^

2012: FINISHED MY MASTER BY MAY 2012

Wednesday 6 February 2013

pelamin anganku musnah!

rentetan dari cerita yang ini. semalam aku mesej kontraktor tanya bila dia nak pasang tangki aku... tung-tang-tung-tang...dia pon tak tau bila boleh start pasang.. aku nak sengeh sumbing sebab MACAM ada harapan nak curi-curi balik kampung esok ni *gigit jari sambil mata meliar :b*

semalam balik dengan perasaan berdebar-debar... (siap tak mandi, tak basuh baju, merapu tahapeape sambil kol 12.. punyalah tak tenang bak anngggg -_____-")

ari ni pulak, dari pagi dok cari ketua pusat sebab nak tanya pasal quotation... (da tau pasal quotation baru boleh plan dapat balik ke tak sok :b ) 1x dr tu cakap, "eehhh.. dah lama dah saya luluskan..suruh dia pasang ari ni jugak!"

adoooiiiii... ingat aku sape nak bagi-bagi arahan kat orang -__________-" tapi tak pe.. senyum kena maintainnnn... :')

make it short;

kontraktor tu nak datang pasang ari jumaat/sabtu  ni.. maka.. hancurlah pelamin angan ku ..... sooobbsss :'(

No comments:

Post a Comment