aminkan doa saya ^^

2012: FINISHED MY MASTER BY MAY 2012

Saturday 16 February 2013

ujian lagi


Allahurabbi… besar sungguh ujianMu ya Allah.. dari berlari, aku berjalan, dan kini sedang merangkak berjuang untuk sekeping kertas itu ya Allah… aku hampir-hampir goyah dan mengalah..tapi hanya wajah di desa dan teman seperjuangan menjadi tongkat setiap kali aku hampir tersungkur.. Allah.. hanya itu yang mampu  aku sebut sekarang…

Disaat aku sedang merangka-rangka tarikh untuk balik kampung (mama warded today, waiting for anonymous date of operation).. ketika aku memasang sistem aku dengan ketakutan.. tiba-tiba..

Chiller pulak buat hal :’( Allah.. sungguh sampai sekarang aku tak nampak apa yang kau sediakan untuk aku ya Allah..tapi sampai saat ini aku masih bersangka baik pada Mu.. sungguh.. 

No comments:

Post a Comment