aminkan doa saya ^^

2012: FINISHED MY MASTER BY MAY 2012

Thursday 21 July 2011

saya mau kawennn!!!!!!!!!!!!!!

saya mau kawen sebab;

i- supaya masa lapang saya boleh diisi dengan kehidupan saya, suami dan anak-anak saya
ii-saya nak tengok anak-anak saya membesar depan saya
iii- saya ada tempat untuk curahkan semua perasaan saya
      - bukan bermaksud saya tak sayangkan family saya di desa.. i'm juz being greedy.. saya nak semua kasih    
        sayang dalam dunia ni.. kalau dark hole akan sedut semua cahaya, saya mahu jadi love hole.. saya nak
        sedut semua kasih sayang dalam dunia ni!!!!!

and of top of all the list,

iv- saya nak anak saya doakan saya bila saya dah tak ada lagi dalam dunia ni..


oohhh...sebenarnya meroyan sebab ini (',~).. ekekeke

oohh.. tapi siyesly laaa...SAYA NAK KAWENN!!!! tapi...

i. saya takde calon
ii-saya tak pandai masak
iii-saya pemalas
iv-eerrr.. macam ada banyak je lagi alasan lain =b hahhaa

ABEH TU CANO EH JANG???? =b

No comments:

Post a Comment