aminkan doa saya ^^

2012: FINISHED MY MASTER BY MAY 2012

Thursday 14 July 2011

yang 16 tahun itu saya lepaskan..pergilah kamu mencari bahagia mu

i think i've decided
sebelum ni setiap kali berkomunikasi
mesti ada yang tertinggal
mesti ada yang tak tercakap
mesti ada yang tak terluah

kali ini
bila saya dah nyatakan sejelas2 nya
ketidakpuasan hati saya
dan dia masih seperti mempermainkan saya
saya rasa cukuplah setakat ini
saya tak rugi walau setitik
saya tak luak walau sedikit

teruskan dengan cara awak..
saya doakan akan ada yang boleh bertahan dengan perangai awak..
tapi maaf,
bukan saya orangnya..

hati saya dah lunyai tak dipeduli
hati saya dah hancur dikelar
hati saya hanya saya dan DIA sahaja yang mengubatnya
sampai detik ini
saya sudah tak sanggup untuk menoreh lg sekeping hati ini

sedang menjaga hati yang berparut ini
sedang merawat segala calar yang tinggal
semoga apabila ditemukan dengan pemiliknya
hati ini sedia membuka pintu seluas2nya
memberi kebahagiaan kepada yang sanggup menerimanya
hati ini tak akan mengemis lagi

and i mean it!!!

No comments:

Post a Comment