aminkan doa saya ^^

2012: FINISHED MY MASTER BY MAY 2012

Wednesday 20 July 2011

oh my!!!!

ntah pape tah...adik blom buat keputusan..
utara atau selatan..
fulltime or part time..

tapi..
plan sudah penuh di kepala (',~)
semoga adik buat keputusan terbaik dalam hidup dia
apa-apa pun
kami sekeluarga memang sokong adik
apa-apa pun keputusan adik
utara atau selatan
fulltime or part time
kami sokong 1000%

sebab tengok adik bahagia
adalah kebahagiaan untuk kami
gud lux, dik!!!!! (',~)

a'ah...adik yang ni..adik y mama masih panggil adik 9 tahun lepas.. sebelum dak kecik dikirim  kpd kami..adik yang dah lebih tinggi dari saya...adik yang dah umo24 taun =b hehhee


p/s: masa saya darjah 6, dia darjah 3.. saya suka cubit pipi dia lama2..sebab geram..saya buat macam tu sampai saya form 3, dia darjah 6...dia tak marah saya buat macam tu..tapi bila dia naik form 1, tak kan la saya nak cubit dia lagi, kan? jatuh la standard abang macho dia tu =b hahha

No comments:

Post a Comment