aminkan doa saya ^^

2012: FINISHED MY MASTER BY MAY 2012

Sunday 7 July 2013

tak habis2 dgn masalah :P

i live no princess' life.. neither have a fairy tale stories nor sweet dreams that'll make me feel like not waking up.. i live a real life.. where obstacles is a must and happiness is a reward.. life is about struggling and a little second of paying off time..next?? the struggles are smiling just right there.. respecting you to feel the split second of happiness... and waiting patiently to meet you next :'(

dugaan masih mendatang... dan tak tahu bila akan berpenghujung.. tapi aku masih cuba untuk mempertahankan senyuman aku bila berdepan dengan ayahanda dan bonda..

hidup memang masih indah..kerana kita yang perlu mencipta bahagia.. walaupun jauh di sudut hati aku masih berduka... walaupun mungkin ada yang berkata, "u smile, u laugh, like u don't have any probs".. i'll answer (deep in my heart) , " becoz u won't understand my tears, so let's just laugh together.. i'll share the bitterness with whoever will understand"

yang aku tahu dan aku harap..buat masa ini dan masa-masa akan datang, aku cukup kuat untuk habiskan perjalanan yang berliku ini..walau apa pun natijahnya di masa hadapan..aku hanya mahu teruskan perjalanan..kerana (dengan harapan) aku masih mengharapkan keajaiban di hujung perjalanan ini.. sebagaimana watak-watak jahat tiba-tiba timbul dalam lintasan perjalanan aku yang masih panjang ini, tangan-tangan kecil yang dengan tidak disangka-sangka menghulurkan bantuan di saat aku buntu.. ya..aku masih percayakan keajaiban itu..aku masih bersangka baik dengan tuhan...

1 comment:

  1. harap cik laili bersabar dan tabah ye.. insyaAllah.. semoga dipermudahkan

    ReplyDelete