aminkan doa saya ^^

2012: FINISHED MY MASTER BY MAY 2012

Tuesday 2 July 2013

mampukah sang penyu mengguris untuk kesekelian kalinya?

perrgghhh!!!!!! tajuk kalau tak drama queen sangat boleh tak? hahhaa..

is currently in negeri penyu untuk urusan lapor diri..tapi status still hanging sebab dekan takde kat fakulti sampai 14hb ni (koottt...) huhuuuhuu... setakat hari ini (hingga saat ini) kena lapor diri, tapi kalau dekan balik dan bertegas aku tak diperlukan kat sini, kenalah aku tapau (barang-barang yang tak seberapa tu :P ) ..

kalau ikutkan stress sape la yang tak stress dengan kena merempat lama-lama rumah orang.. kalau kejap-kejap tu takpe la lagi.. tapi sampai saat ini aku masih mampu hidup dengan aura positif ni..

ok la..line tak bape clear..nanti ada can aku celoteh lagi :P hahhaa


1 comment:

  1. kenapa dan mengapakah cik laili? pasal status kt uni ke?

    ReplyDelete