aminkan doa saya ^^

2012: FINISHED MY MASTER BY MAY 2012

Thursday 3 January 2013

what of 2013?

2013 and all the not so good start..

dari celah mana la aku nak korek ni? huhuhuu..

hmmm.. 1st day of new year berlalu macam biasa.. kat kg lg masa tu :) feel blessed dengan family apa sume la..

n then 2nd of January arise.. n this was where all the mess started.. hhuhuhu..
i. pagi2 buta supplier call cakap tak jadi deliver barang :"((
ii. pegi PK n dr expect worse sebab batuk da 3 minggu tak hilang-hilang lagi.. tengok dulu performance 3 hari ni macamana.. tapi sampai semalam batuk macam tak reda-reda pon.. sob3..
iii. tayar mr. dee bocor.. hangkut pegi bengkel rupa-rupanya da banyak masalah dalaman pak cik sorang tu.. dengan 2 rim bengkok, camber rosak..bla..blaa..blaa.. melayang dekat RM300 semalam..huhuhu
iv. member kol gaji bulan 1 ngan 2 tak masuk.. jadi? harus makan pasirkah 2  bulan ini? -___-"

hari ni?
pagi2 buta lepas subuh supplier da mesej akan deliver barang tengahari sikit.. ok fineeee... ni dah sampai kat lab, tetiba mesej ada barang sangkut kat kastam.. jadah hape weeehhhh??? ari tu cakap sume da siap.. tunggu masa nak deliver je.. agak-agakla nak kelentong aku pun.. pastu ni cane ni?? aku da emel orang 'sana' nak pegi sana ahad ni.. kau suka buat keje  last minute yang menyusahkan aku.. so, how skrang ni? :'(

sorry.. patutnya new year penuh dengan +ve vibe.. tapi aku tak mampu nak +ve sangat dengan situasi sekarang.. huhuhuu...

apa-apapun aku tahu, tuhan mendengar :')

No comments:

Post a Comment