aminkan doa saya ^^

2012: FINISHED MY MASTER BY MAY 2012

Monday 7 January 2013

the friendly not-so-stranger

asyik menangis je kat dalam ni kan.. macamkan dalam hidup ni tak ada langsung benda yang boleh buat aku gelak -___-" takpe.. takpe.. ari ni nak bukak cite y kelakar dan memberi semangat :) bukan niat nak riak, tapi sekali-sekala tuhan bagi peluang untuk senyum, kita kena senyum gak, kan? :)

hahhahaaa.. sapa-sapa ada kat fb mesti tau kot pasal crita si  not-so-stranger ni.. (bajet hot la org nak follow kat fb -___-" keh3 :b )

sebenarnya si  not-so-stranger ni lab mate aku.. dia budak phd dari US. aku kenal dia ni dah lama la jugak..dari time degree.. tapi of course la dia tak kenal aku :b hahhaa..

hari ni datang angin ramah tamah dia yang menakutkan aku..... meh nak copy dari fb:


scary lah mamat ni! huhuhuu..

tapi dia ada la cakap something yang menyejukkan hati aku yang tengah kecut ni.. huhuhuu..

not-so-stranger        :I look at your project and it seems sophisticated to me.
me                           :huhuhu.. I'm afraid that project looks simple in others opinion.
not-so-stranger        :no!!! I think it's up to Msc. standard...
me                           :REALLY???? (hati da kembang setaman dah ni :b hahhaa)

like seriously ada orang fikir macam tu? ALHAMDULILLAHH.. HAZA MIN FADLI RABBI :) harap-harap semuanya berjalan lancar.. amin...amin..amin.. ya rabbi :)

5 comments:

  1. a'ah.. pandaiiii!!! sape lg, kakak? :b hehehe

    ReplyDelete
  2. hhahaha...pheewiiit... boleh tahan handsome tu... international lg..

    ReplyDelete
  3. hensem ke masalahnya kakak? :b hahahaaa.... sorry.. pak cik makhtar nak menantu ic biru..bukan buku merah :b hehehe

    ReplyDelete