aminkan doa saya ^^

2012: FINISHED MY MASTER BY MAY 2012

Sunday 27 January 2013

SOBBSSS :'(

I am struggling really hard here... every seconds passed is like punishment for me... susah untuk kekal positif bila kau sorang-sorang dan environment mula menekan..

aku tau.. kalau benda ni senang, semua orang boleh buat... aku dah tak larat nak pikir tapi kena pikir jugak.. aku rindu family aku... aku nak semua ni berakhir cepat... tapiii... bak kata natasha beddingfield

"some parts of live have to be messy before they become beautiful "

macam tu la lebih kurang... dan aku sedang berada dalam part miserable life tu skrang..sobss




TUHAN..TOLONG AKU... PLEASEEE :"(

2 comments:

  1. bersabarlah..saya yakin anda mampu mengharunginya.. saya pernah merasakan situasi yg sama.. dan sedang merasa situasi yg sama jugak buat kali kedua.. bertabah dan bersabar.. yakin boleh walaupun kadang2 kita rasa sgt2 lemah dan hampir2 lemah semangat.. bangkit.. InsyaAllah...bila rasa stress sgt2, call la family... take a rest (tp jgn lebih2 lak)..pujuk diri sendiri... bg semangat kat diri sendiri .... insyaAllah... wish you all the best

    ReplyDelete