aminkan doa saya ^^

2012: FINISHED MY MASTER BY MAY 2012

Tuesday 21 June 2011

ramai tanya

many have been asking
"why u did that?"
but i dunno how to answer
because i've been keeping the answer for myself
for so long
except my truely-dearie friends
and those who open their eyes n mind
u'll see..

ya
saya tau saya kejam
tapi kamu xpernah tahu apa yang saya rasa
jangan paksa saya jawab lagi
boleh?
sebab saya xrasa saya mahu keruhkan lagi keadaan ini
biarlah apa y berlaku
setakat apa y berlaku selama ini sahaja
jangan tambah lagi
jangan korek lagi
boleh?
saya pohon jasa baik kamu

hanya disini saya mampu jawab
sebab saya tahu kamu2 semua x akan jumpa
dimana saya berkata2 sekarang..



saya hanya mahu jawab, "saya rasa terperangkap dalam ruang itu.. rasa keseorangan walau hakikatnya saya ad dia..jadi, saya rasa biarlah saya betul2 sendiri.. dari zahirnya kamu nampak KAMI..tapi hakikat sebenarnya   ialah d ruang itu ada AKU DAN DIA.. dalam 2 dunia.."

P/S:
saya x rasa y bertanya itu faham apa y saya rasa.. tp itu sahaja jawapan saya untuk setakat ini.. saya benci jadi hipokrit.. take me or leave me.. i'm fine..

sumber: tiub-awak

No comments:

Post a Comment