aminkan doa saya ^^

2012: FINISHED MY MASTER BY MAY 2012

Saturday 11 June 2011

it's not a sin of being single..

walaupon hanya selipar saya SEORANG, tapi saya bahagia dengan perjalanan saya  bersama selipar ini (hanya KAMI)
maaf, saya sangat terasa kalau ada kawan2 yang menyoal, kenapa saya masih sendiri... kamu ingat saya ke yang pilih jalan hidup begini.. even kalau soalan ini keluar dari mulut sahabat karib saya sendiri pon saya akan berkecil hati..hatta dari sepupu sepapat dan sedara mara..jadi..kamu yang baru sehari dua mengenali saya, jangan cuba2 untuk question saya dengan soalan cepu mas tu...

kalau saya lelaki, senang lah.. bila2 dah rasa bersedia nk pikul tanggung jawab, sape yang on time tu, kira on lah..senang,kan? saya ni pompuan... walaupon saya rasa dah bersedia dan tabung macam dah nak penuh, kalaupon saya ada sukakan seseorang, adat membataskan saya untuk bersuara... betul... kamu kata itu hanya adat.. bukan  agama... senanglah kamu untuk berkata, sebab kamu memang sudah ada dia... cuba kamu ada di tempat saya, senangkah untuk memendam rasa dan berpura2 bila bertemu?

setakat ini, saya bahagia dengan jalan yang diberikan DIA.. being a single is not a sin..it's  not even weird.. saya bebas dengan cara saya.. hanya perlu meminta izin dari desa.. mereka yang sangat memahami, xkan menghalang selagi x melanggar agama.... sedangkan kamu, meminta izin dari dia yang tiada kewajipan untuk kamu meminta izin darinya, sedangkan yang wajib di desa itu kamu abaikan... saya bukan mahu menyoal... cuma menyuarakan rasa tak puas hati saya.. bila saya disoal macam2, sedangkan dalam hati saya ada beribu lagi soalan yang saya pon nk question, tapi demi menjaga hati kamu, xpernah saya luahkan walau pun sepatah.. kan?
saya bahagia dengan jalan saya.. kamu siapa mahu menilai saya??

No comments:

Post a Comment