aminkan doa saya ^^

2012: FINISHED MY MASTER BY MAY 2012

Saturday 18 June 2011

kepada seorang kawan

maaf kawan..
aku buat ini kerana terpaksa..
kalau kau x aku anggap teman
xkan aku buat begini

kerana kau seorang teman
dan aku xmahu kehilangan kau
biarlah jarak ini
kembali merapatkan
berbanding yang dahulu
aku didepanmu
tapi rasaku
kau jauh beribu batu

engkau yang kugelar sahabat
terima kasih untuk semua
rasanya aku mampu
memadam semua igauan buruk
bila aku mula rasa
seolah aku xkenal
kau yang dulu

untuk kau
aku sanggup dipandang jelek
asalkan kau bahagia dengan jalanmu
aku harap kita bahagia dengan jalan ini

it's a short notice
i know...
because i really think  you don't ever bother to hear me now...

kau kena ingat... aku juga manusia.. bukan malaikat.. sampai satu tahap, aku memang dah tak mampu berlakon.. dan aku harap kau faham.. AKU BENCI JADI HIPOKRIT..

p/s: benci aku kalau kau rasa itu yang terbaik..

No comments:

Post a Comment