aminkan doa saya ^^

2012: FINISHED MY MASTER BY MAY 2012

Saturday 25 June 2011

HEPA- save the earth

mula2..
ternampak poster ni setiap kali nk masuk u-spot

memang terdetik,"eh.. macam best je..macam nk join..tp...hmmmm.. macam xde kawan nk ajak join 1x" =(
tetiba 1 hari tu, dapat mesej,

"semua felo diminta menghadiri HEPA-save the earth pada ........."
YEAYYYY!!!!! YIPPEE2!!!! ALHAMDULILLAH!!!
DIA dengar bisikan aku... ^^

so pg tadi, pagi2 buta lagi bangun n pegi bekpes kat pasat tani MAEPS (makan itu keutamaan dalam kehidupan =b) n lepas tu terus gerak g hutan simpan ayer hitam, puchong ^^

sangat best!!!! sebelum tu, lupa plak nk bgtau..rupa2 nya program ni lebih kurang macam family day utk pengetua2, pengurus dan felo2 kolej kat upm ni ^^ ramai budak2, mak bapak budak2 lagi la ramai =b hahhaa... 

actually, kitorang (pengurusan kolej 11) dah diberi tugas jaga bahagian sukaneka kanak2... yo2 je dalam meeting nak main teng2 la, konda kondi la, jan2 jala la.. banyak gila perancangan.. tp hari ni apa y jadi? tinggal colouring contest n kolaj alam sekitar je y jalan =b hahhaaa *pengadil sebok g main sukaneka org dewasa =b hahahaa*

lupa la nk amek gambar game td, tapi team kitorang (rumah kuning) menang game tarik tali (',~) wowaaweee!!!! hehehee.. *mungkin sebab TNC HEPA team kitorang, sbb tu dapat keistimewaan ckit =b ekekeke* TNC HEPA mmg sporting gila ah..1st time jumpa dia masa dia baru dilantik dulu mmg respek gila kat dia.. (nnt2 kalau saya rajin saya cite antara kesportingan dia tu =b hehehe)

ap2 pon, kami yang pegi 1 kete tadi dapat cabutan bertuah.. yeeehhaaaa!!!! ^^ alhamdulillah

saya jarang bertuah sebenarnya, tapi kalau dengan k.nad, saya mesti ter'tumpang' tuah dia 1x =b hehehe.. k.nad is the one yang ke 2 dari saya tu =)

chowww!!!! ^^

No comments:

Post a Comment