aminkan doa saya ^^

2012: FINISHED MY MASTER BY MAY 2012

Friday 15 April 2011

gatal versi baik (',~) hehehee

iman manusia ada turun-naik...sama la jugak dengan saya...saya selalu pertimbangkan untuk menerima @ menolak cinta..kadangkala bila malaikat dalam diri yang berkata2...

ya...bila iman saya kuat, saya pernah menolak cinta itu..hanya dengan sebab di atas

tapi xbermakna, saya xpernah mengikut nafsu saya yang 9 itu... kadang2, saya ikutkan juga, syaitan nakal dalam  diri saya...huhuhuuu... terjumpa ini;

sumber:tiub-awak

bak kata david-teo; (jangan dilihat pada siapa yang berkata-kata,tapi lihatlah pada apa yang dikatakan ^^)

ada 3 jenis jodoh dalam dunia ni; 

1. Jodoh dari Syaitan

- "Kamu berdua berkenalan, berpegangan tangan, dan terus buat maksiat, akhirnya Syuhada mengandung. Baru kamu menikah."


2. Jodoh dari Jin

- "Kamu berdua berkenalan.Kamu sukakan Syuhada, tapi Syuhada tak sukakan kamu. Kamu bomohkan dan sihirkan agar Syuhada suka kepada kamu.Dan kamu berdua menikah."

3. Jodoh dari allah

Kamu berdua berpandangan mata,terus menusuk ke kalbu.Kamu terus meminang LAILI dan LAILI terima pinangan kamu.Dan kamu berdua menikah. InsyaAllah berkekalan hingga ke akhir hayat. Dan itulah yang dikatakan SYURGA CINTA. (ok,kegedikan terserlah dengan menukar nama kamu d c2 ye, cik leli =b ngeh3)

semoga kita semua bertemu dengan jodoh yang ke 3 itu..aminnn ^^

dan, untuk awak, bakal-suami-saya, selamat menghayati detik ke 30-->42 dalam video di bawah;
sumber;tiub-awak

No comments:

Post a Comment