aminkan doa saya ^^

2012: FINISHED MY MASTER BY MAY 2012

Wednesday 6 April 2011

mumbling

ap y nk cakap ni eh? mcm byk benda je nk bgtau tp xtau nk mula dari mana =b heheee...
hmmmmmmm...apa kata, kita mula kan dgn AWAT HANG BUKAK BLOG BARU cik leli? (',~)

1. alasan paling utama boleh x kalau nk cakap...selama ni xtau pon blog kt friendster tu akan hantar notification kt sume(?) friends y dlm frenslist kt fs tu -_-" waaaaa....mmg bongkak gile tulis dlm tu sukati, tapi nasib baik xpenah tulis nama sebenar watak dlm 2 =b huahuahuaaa....

tau diorang dpt bc blog tu pon bila tetiba ad sorang kawan tego kat ym,"weehhh...aku baca blog ko!!" oohh...WHATTT???????? kalau ada orang lain jumpa, abes la status gadis macho y i pegang selama ni -_-"

lagi? sebab tetiba kecoh among officemates kat negeri penyu tu bila one of my friend jumpa the link (most probably dia dapat dari emel la  kot) waaaa!!!!!!! tidak2!!!! imej gadis berjiwa kental ini tidak boleh dimusnahkan (weeekk!!!!) abesla i kalau diorang tau hati ni rapuh, lagi lembik dari tisu =b ekekeee

2. kalau korang penah baca previous entries dlm blog lama... korang mgkin akan notice 1 menda ni...HAK ELAAAA...BOSAN LA WEEIII...ASYIK2 CRITA CINTA XKESAMPAIAN.. dah ko 2 memilih, banyak nau songeh...padan la muka...weeekkkk!!!

so, i'allah kat blog ni i akan cuba elakkan dari story pasal crita meleweh2 ni.... (meleweh? ap tu? hahhaa) saya akan cuba untuk menulis pasal kehidupan saya dalam perjalanan mendapatkan sehelai kertas yang menjadi idaman ramai orang...i'll try my best, dear readers (if any ever exist =b huahuahuaa)

3. sayang gile sebenarnya dengan blog lama tu..banyak crita dah tersimpan dalam tu...tp nk buat macamana...saya xnak lagi watak2 dalam blog tu tau apa yang saya rasa..biarlah saya cipta cerita baru saya sendiri... there's a lot to explore,kan? ^^

4. konon2 lebih matang la...kita tengooookkkk =b hahhahaa

tu je la dulu kottt buat masa ni...len kali kalo teringat ke, rajin ke...kita tambah lagi eh ^^

sehingga itu....muaxxx3 <3

No comments:

Post a Comment