aminkan doa saya ^^

2012: FINISHED MY MASTER BY MAY 2012

Monday 26 August 2013

kehebatan

aku tak tau la.. kehebatan aku, selain dari
-makan
-tido
-tengok tv
-jadi stalker orang
-cari gaduh dengan orang

jenuh tau pikir sebab tak tau nak tulis apa dalam resume.. sebab aura negatif sangat kuat keliling aku sekarang..

baru bukak words, tetiba terngiang-ngiang
"KEJE AWAK MACMA FYP"
tekan tanda [X] dekat belah kanan atas sekali

dah sebulan lebih macam ni
aku tau, orang kata ini semua alasan.. tapi dah kupujuk-pujuk hati ini..tapi lukanya amat dalam (eceehhh :P ) .. huhuhuu..

1 comment:

  1. Awak kene kuat cik leli.. awak kene cekalkn hati..tolak tepi apa yang org kata..pujuk hati supaya dengan kata2 orang itu awak bangkit dan tunjukkn pd mereka yang awak boleh dan yakinkn mereka ia bukan seperti yg mereka katakan..

    Kadang2 orang yg dah berada di atas ni lupa yang mereka dulu pernah berada di tempat kita..

    akak doakan semoga dipermudahkan semuanya..

    ReplyDelete