aminkan doa saya ^^

2012: FINISHED MY MASTER BY MAY 2012

Thursday 17 May 2012

don't put urself in the others shoes.. coz u might not comfortable with it -_-"

tgh pujuk-pujuk semangat nak buat kerja..
tengah gigih CUBA setelkan masalah...
tiba-tiba;

- : akak da isi ke borang extend?
+: dah. -?
-: dah jugak.. ntah la akak
+: nape plak ni..huhuhuu
-: kadang-kadang saya rasa nak berenti je... dah tak larat
+: (dalam hati) oh nooooo!!!! -_-" ~aku respek dia kotttt.. bleh dia cakap macam tu...huhuhu =(( ~
    (bagitau dia) JANGANNNN!!! kalau - buat macam tu.. akak pon resign gak...hahaaa (motiff sgt.. kau
     ingat kau awek dia ke nak main ugut-ugut macam tu =b hahaha)

see??? that's why i always tell people.. grasses will ALWAYS look greener on the other side.. (sisi baik aku cakap: sebab tuhan dah atur semua ikut kemampuan hamba dia... ) {sisi jahat aku cakap: aku nak jugakkkkk compare dgn org -_-" astaghfirullahalazim }

No comments:

Post a Comment