aminkan doa saya ^^

2012: FINISHED MY MASTER BY MAY 2012

Wednesday 15 February 2012

kusut... takuttt... ributt..

ARRRGGHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

bila aku rasa semua jalan2 yang tertutup dibukakan tuhan,
pada saat semuanya nampak mudah,
aku nampak seseorang..

yang sedang menggigil ketakutan dengan kasih sayang tuhan,
yang bagaikan ingin runtuh hatinya dengan rahmat tuhan,
yang bagaikan dipaku dengan besarnya kuasa tuhan..

maka benarlah,
disaat tiada sesiapa yang mampu membantu kamu,
mintalah pada DIA dengan sesungguh hati,
percayalah hanya pada DIA,
kerana hanya DIA yang mengatur semuanya hanya y terbaik untuk kamu..
tapi
aku masih nampak kelibat insan itu
yang masih ketakutan dengan bayang2 sendiri...

ALLAH...
bantu aku,
walaupun aku tau aku memang x layak untuk meminta hatta seteguk nafas
untuk meneruskan kehidupan ini ..



kasih sayang DIA; tgh menaip entry ni dan sv sy tiba2 muncul dan mengeluarkan kata2 hikmat,"saya akan turun lab TIAP2 HARI" uwaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!! =((

1 comment:

  1. itu makna nya ALLAH dah makbul kan doa awak yang...dia atar sv awak sebagai pembantu, pendorong n pemantau awak...Jadi pahni awak makin rajin, otak tu lebih bekerja keras....Gudlak yang...saya sentiasa support awak dari belakang...hiihii..

    ReplyDelete