aminkan doa saya ^^

2012: FINISHED MY MASTER BY MAY 2012

Thursday 2 February 2012

DIA y mengatur langkah saya

bergerak mengikut gerak hati yang x sebersih dulu..
tapi alhamdulillah ^^
perjalanan itu menunjukkan sesuatu pada aku..

ustaz berpesan;
1.solat jangan tinggal.. anak2 yang meninggalkan solat akan menghalang langkah ayahanda dan bonda untuk masuk ke syurga...

oohhh...sedikit tersentap sebab mmg akhir2 ini..solat subuh selepas  waktu dah habis..huhuuuhuu.(tiada niat untuk berbangga dengan dosa yang dibuat)..huhuhuu.. astaghfirullahalazim.. =((

tiba2 hari ini ditemukan dengan ini..

2.jangan tinggalkan al-quran..selalu baca..ada masalah..baca al-quran... tiada masalah pun carilah al-quran..

n then i met this quotation..

"talk to allah in solat..and hear allah talking in al-quran"
(seriously is tracking back where did i see this but then it is no where to found..huhuhuu =(( )

3.jangan campurkan ibadat dan maksiat.. 

astagfirullahazim... 

ALLAH..kau yang pegang hati aku..jgn kau jauhkan langkahku dari mu..pandulah aku ketika aku terleka dan sentiasalah bersamaku di setiap detik..

amin...

No comments:

Post a Comment