aminkan doa saya ^^

2012: FINISHED MY MASTER BY MAY 2012

Thursday 22 December 2011

disember

masa yang berlalu...
kadang2 kita dihanyutkan oleh diri kita sendiri yang sering cuba lari dari masalah.
walaupun pada hakikatnya kita sedar... semakin jauh kita cuba berlari dari masalah itu, semakin dekat ia menghampiri kita...

kegembiraan yang seketika itu mungkin menatijahkan sebuah penyesalan y sia2 sampai bila2 (nauzubillah).. en. papa selalu berpesan," gembira itu biar berpada2..nnt sakitnya x terlalu terasa" & "buatlah sesuatu sementara masa ini masih ada.. bila tersedar dihujung waktu, menangis air mata darah pun xkan merubah ap2"

dan apa yang selalu saya pesan pada diri saya,
ya...hidup ini pergantungannya hanya pada ALLAH.. tp DIA ad memberitahu dalam surat cintanya kepada kita semua...
"aku tidak akan mengubah nasib hamba2 ku.. kecuali org2 y berusaha dan berdoa"

dimana saya? di mana kita???? disember hampir ke penghujungnya..tp aku masih disini... mencari sebuah diri yang hilang -_-"

No comments:

Post a Comment