aminkan doa saya ^^

2012: FINISHED MY MASTER BY MAY 2012

Monday 14 November 2011

in learning

there's a BIG, DEEP, HUGE difference between

READING and UNDERSTANDING  -_-"

finished reading for twice, third (first written as trice; tgk kamus (in a trice means dalam sekelip mata ;O silly me =b hehehhee) apa aku melalut ni -_-" ) , fourth time but still the journey of understanding seems very difficult for me =((

saya harap hari ini saya tak akan mengalah LAGI -_-"

tapi nampaknya DUGAAN sudah datang LAGI -_-" =(( (received a message from a friend asking to accompany her for lunch.... of course difficult for me to refuse =b *ketuk kepala!!! AARRGGHHH!!! * )

praying hard that i need to understand THIS ONE JOURNAL BY TODAY!!!!!!!
GAMBATTE ME!!!!

SETTING MY GOAL FOR THIS WEEK THAT I NEED TO MEET WIWI THIS FRIDAY...NO EXCUSE!!!! 


p.s.i.love..u;
"ingatlah diri...kau sangat beruntung mendapat jalan yang mudah ini...ramai yang inginkan apa yang kau ada sekarang..kau yang diberi peluang oleh TUHANMU YANG SATU itu, diharap tak mensia-siakan segala ruang dan peluang yang ada...di sini adalah AMANAH..di sini adalah PELUANG... yang semuanya akan disoal di AKHIRAT nanti.... dengan lafaz yang mulia, saya mulakan minggu ini dengan kalimah paling agung, BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM =) pray for me, my dear diary (',~) "

No comments:

Post a Comment