aminkan doa saya ^^

2012: FINISHED MY MASTER BY MAY 2012

Thursday 5 May 2011

huwaaaaaa!!!!!

cane ni???? sy tengah berusaha nk catch up..tp sy stucked...tolong saya!!!! waaaaa!!!!
syaitan tgh menari2 ni...sy nk simbah setan tu dengan air!!!! DEBUSSSHHH!!!

ari tu kan balik kg..
nmpak sgt en. ayahanda dan puan bunda risau..
dok tanya2 psal research...sy pon xtau nk jawab cane sbb mmg saya xde progress...huhuhuu...
diorang tau, kalau diorang tanya saya x bape nk jawab tu mksudnya xpayah la tny byk2..huhuhuu...saya rasa mcm anak y jht je =((

so, masa on the way nk pegi stesen bas ari tu, ayah saya pon pesan laa..dah dalam  kete...sah2 saya xleh lari,kan? (yes...ayh sy mmg pandai psikologi =') )

papa: xyah la tangguh2 lagi research tu..buat la sikit2... kalau xtau, tanya orang..jgn buat senyap je...skang walaupon da terbazir 1 sem..xpe..sempat lg nk catch up.. kalau papa boleh tolong, da lama papa tolong..kalau xtau nk carik alat tu kt kl, kalaulah boleh papa tolong fabricate benda tu kt kelantan ni, da lama papa tolong buatkan... kalau nak mintak tolong papa carik barang pas2 anta ke kl pon papa sanggup...tp kak long jgn la bazirkan masa kak long... buat keje2 last2 minit ni, sampai 1 tahap xlena nk tdo, xlalu nk makan, tp masa makin suntuk mmg xsempat nk buat pape.. skang sempat lagi...usaha lebih sikit eh? papa xkesah kalau kak long x balik kg tiap2 bulan pun..setelkan keje tu yang penting...tau?

waaaa!!!!!!!!!!! menangis dalam lab masa taip entry ni...korang ad ayah mcm 2? saya rasa saya dah cukup beruntung....ke saya yang xtau bersyukur? =((

No comments:

Post a Comment