aminkan doa saya ^^

2012: FINISHED MY MASTER BY MAY 2012

Tuesday 10 May 2011

hidup memang ujian

saya tau saya banyak main.. at this time, saya sedar saya mmg asyik main je sejak setaun yang lepas...
apa yang kamu rasa, kalau kamu study dan kamu rasa xde apa pon yang masuk.. kamu bangun dengan semangat waja, tapi, xsempat pukul 12 tghari, semangat kamu sedang berenang2 d laut dalam.. huhuhu...



balik kg hari tu pon,terpaksa menjawab soklan2 macam ni;
nasib baik saya ada papa yang memahami... penyelamat saya, idola saya...tsk3... =')
oohh...ayat mama saya,"kalau keje xsiap, xpayah balik kg pon xpe..mama ngan papa xde apa2...xyah risau2.."
kamu ada angel yang akan melindungi kamu setiap masa? yang cuba memahami bahasa kamu walaupun kamu memang amat susah untuk difahami... saya rasa saya bertuah...dan saya perlu bersyukur dengan kurnia ini..

hari tu, sorang kawan sedarkan saya...saya terlalu banyak berfikir.. mungkin saya perlu slow down a little bit n belajar utk enjoy my life...tp...at the same time, jangan abaikan tanggungjawab saya...terima kasih,kawan ^^

kawan: aku tengok kau ni asyik gelak2 je, laili... risau pulak aku nnt kau gila...
saya: errrkkk... *gelak2*
        (dalam hati: a'ah ekk..bukan ke org gila selalu gelak2? nauzubillah... jangan lah kau tarik kewarasan     
         aku, ya Allah)

oohhh...minggu depan ada percutian bersama teman2... tp sampai hari ni xde perasaan pon =b hahhaa...kita tengok je lah apa yang nk jadi minggu depan...harap dapat release kan masalah ni, walaupon utk seketika ^^

dan...jeng3...
sesuatu dalam progres (',~) mama saya cakap,"betul ke?", papa pulak,"sukatilah.." (eceehhh...tp dalam hati saya tau papa suka =b hehhee) macam xcaya pon ada...hehehee...xpe lah..malas nk berangan banyak2...kita tunggu~~ ^^

No comments:

Post a Comment