aminkan doa saya ^^

2012: FINISHED MY MASTER BY MAY 2012

Wednesday 4 July 2012

rasa macam nak sujud syukur

tapi kang ada orang nampak plak dalam lab ni..
boleh menimbulkan fitnah plak :b huahuahuaaa


lepas kes siram air atas board tu (which is now board tu CONFIRM ROSAK -___-" ), maka aku pon dengan gigihnya belajar balik pakai board aku yang kecik tu...sob3..padan muka..dulu berlagak sebab ada benda senang, malas nak belajar benda susah.. my  baddddd -________-" hohoho...

benarlah.. SESUNGGUHNYA TUHAN TAK TURUNKAN UJIAN UNTUK JADIKAN MANUSIA MAKIN BODOH. thanks a lot to cero.. walaupun awak tak penah tau..tapi karya awak banyak jadi sumber inspirasi saya.. tuhan maha tahu semuanya :)

3 hari menggodak dengan psiko dalam diri sendiri ayat kat atas tu.. hampir-hampir nak give up tapi aku tak bagi diri aku give up.. masih berusaha memahami masalah-masalah walaupun bila makin belajar rasa macam makin bodoh je -_____-"

tapi alhamdulillah.. tuhan tak kan membiarkan hambaNya keseorangan... hari ni macam dah nampak hasil...tapi masih ada sejuta masalah dan beribu langkah lagi yang perlu diambil..



doakan aku....

No comments:

Post a Comment