aminkan doa saya ^^

2012: FINISHED MY MASTER BY MAY 2012

Wednesday 21 March 2012

kekasih yang memahami

aku dah sampai ke satu tahap paling lemah...
lemah yang x nak bangun lagi..
bukan xbleh bangun..
tapi MALAS nak bangun..

semua yang aku pandang nampak -ve
kawan2 aku pandang dgn -ve
environment aku salahkan
diri aku sendiri apatah lg...

tapi..
dari semalam
selepas solat,
aku jumpa sesuatu dalam surat cinta kekasih aku..
sentap..
tapi aku teruskan lagi kehidupan dengan pandangan -ve aku
dgn air mata yang xpernah kering mengenangkan kesalahan2 yang aku tahu...


hari ini..
bila aku pasang lagu2 cinta dari DIA..
ia datang lagi...
ayat yang sama...


ALLAH... ENGKAU SESUNGGUHNYA LEBIH DEKAT DARI DARAH YANG MENGALIR DALAM TUBUHKU...CUMA AKU... HAMBAMU YANG SERING LUPA DAN MENGABAIKAN ENGKAU.. ampunkan aku, ALLAH ...

aku tak rasa ini kebetulan.. setiap kejadian ada sebab dan hikmahnya... aku sedar dia sedang berkata2 dgn aku =')

mode: cuba  utk terus berusaha walaupun aku dah temui kegagalan di pagi hari aku.. harap dapat selesaikan semuanya.. hanya dia yang mengetahui

No comments:

Post a Comment